Ateitis elektronikams
Klientas:
Situacija
Kauno mieste elektronikos komponentų įmonėms ėmė drastiškai trūkti kvalifikuotų elektronikos specialistų – elektronikos inžinierių. Siekdamos pakeisti situaciją, didžiausios elektronikos komponentų gamybos įmonės Kauno regione – „Continental Automotive Lithuania“, „HELLA Lithuania“, „Kitron“, „Littelfuse LT“ ir „Teltonika Networks“– nusprendė suvienyti jėgas ir inicijuoti studentų pritraukimo kampaniją į aukštąsias mokyklas Kaune, rengiančias elektronikos inžinierius.
Kartu su Kauno miesto turizmo, verslo ir investicijų plėtros bei tarptautinės miesto rinkodaros agentūra „Kaunas IN“, Kauno technologijos universitetu (KTU) ir Kauno technikos kolegija (KTK) pristatė iniciatyvą „Ateitis – elektronikams“.
Iššūkiai/kliūtys
Elektronikos inžinierius rengiančiose mokslo įstaigose Kaune naujų studentų skaičius stagnavo kelerius metus iš eilės. Kampanija vyko Covid-19 pandemijos metu griežto reguliavimo sąlygomis.
Tikslas
Didinti elektronikos inžinerijos specialybės patrauklumą ir žinomumą.
Per dvejus metus padvigubinti pasirinkusių elektronikos inžinerijos specialybę naujų studentų skaičių KTU ir KTK.

I vieta geriausių komunikacijos projektų konkurse PR LAPĖS 2021 nominacijoje SUMANI LAPĖ.
Sprendimai
- Kampanijos šūkio ir vizualinės dalies sukūrimas („Ateitis-elektronikams“)
- Tikslinių media kanalų reklamai pasirinkimas, media planas
- Tikros, įtraukiančios elektronikos inžinierių video istorijos – ką visą dieną veikia esami ir būsimi elektronikos inžinieriai
- „YouTube“ kanalo sukūrimas organinei sklaidai ir reklamų turinio nukreipimui
- interneto svetainės polapio (landing page) turinio adaptavimas skelbti kampanijos turinį, nukreipti interneto reklamų baneriams
- Kampanijos „Facebook“ landing page (KTU ir KTK) adaptavimas kelti kampanijos turinį (įrašai, renginių anonsai ir pan.)
- Nuotolinis renginys žiniaklaidai, komunikacija žiniasklaidoje ir soc. tinkluose
- Nuotolinis protmūšis moksleiviams
Rezultatai
- Į elektronikos inžinerijos specialybes KTU ir KTK pirmaisiais kampanijos organizavimo metais įstojo beveik 40 proc. daugiau studentų nei prieš metus
- 16 organiškai incijuotų unikalių temų žiniasklaidoje
- 6 reportažai Lietuvos televizijų žinių laidose
- 1 speciali radijo laida
- 22 publikacijos interneto žiniasklaidoje
- Iniciatyva tapo tęstine ir yra vykdoma kasmet
Susisiekite
Užduokite Jums rūpimus klausimus ir mes į juos atsakysime kuo galėdami greičiau.
MB „Proto vėtra“
Įm. registr. kodas 305474884
PVM mokėtojo kodas LT100013010819
Adresas: Pušų al. 68-2, Sakiškės, LT-15181 Vilniaus r.